Sivut

tiistai 31. tammikuuta 2012

Hilmukan kans ulkoilua pakkasessa


Hilmalla on lainassa Lyylin uus Hurtan takki. Lyyli ei tarkene näillä pakkasilla lenkkeileen kunnolla, joten ne aiko sitten laiskotella kotona sisällä. Lyylillä on kyllä fleece takki myös kotona, mutta ulos ei taida olla hirveesti menemistä ennenku saan haettua sille ne tossut. Hilma ei oo edes hirveesti ulkona palellu, eihän me tietenkää pitkiä aikoja voida tuolla 20 asteen pakkasessa olla, mut tarkenee kyllä vähän aikaa käppäillä siellä.

Ite oon tosiaan nyt koulun hoitolalla tämän viikon ja nyt on vasta TIISTAI. Hoitolalla on ollu kaikki ihan ok, mutta mun motivaatio on jossain ihan hukassa! Ihan hirveä ikävä kotiin ja tympii kun Namia joutuu pitämään kotona. Tämä koulun yhden koiran sääntö on kyllä ihan sanonko mistä...  Lyyli kyllä pärjää Nikon kanssa siellä kotona ja Lyyli pärjää ilman mua. Minä en pärjää ilman Namia ja Namilla vaan alkais olemaan nyt parhaimmillaan hyvin energiaa touhuta ja sillä on ruokahaluki huipussaan. Sen kanssa ois niin kiva treenata ja rueta sille taas kohottamaan kuntoa. Höh. Ehkä tämä taas tästä pikkuhiljaa helpottaa.

Kunnon kohotuksesta puheenollen ajattelin varailla Oulun koirauimalalle aikoja Lyylille ja Namille molemmille. Hilmakin pääsee sitten mukaan kunhan kaikki rokotukset saadaan kuntoon, niin pääsee opettelemaan uimista jo ennen kesää. Tuolta löytyy lisätietoja uimalasta: http://oulunkoirauimala.fi/

Nyt minä lopetan mököttämisen ja lähen nauttimaan tuosta ihanasta auringonpaisteesta ulos :) ...pääsiäisen ulkomaanreissua odotellessa..