Sivut

torstai 19. tammikuuta 2012

Hilman treenit

Hilma täyttää perjantaina 9viikkoa ja sen kans ollaan täällä kotona Kannuksessa jo treenailtu kaikkea pientä, eli imutus seuraamista on jo otettu aika paljonkin, sivulletuloja, istumisia, vähän maahanmenoa ja tänään ollaan ensimmäisen kerran kontaktia harjoiteltu. Ruokakupin rauhassa odottamista on myös harjoiteltu. Naksuttimen opetin sille heti ensimmäisenä. Hilma kulkee mulla aika paljon vapaana ulkona ja jos lähtee väärään suuntaan tai edelle hölkyttelemään niin oon sitten ite ottanu pakkia ja odottanu että palaa takaisin tai ihan mennyt piiloon. Pari kertaa se on mun edellä juossut ovelle, että hänhän menee nyt sisälle jos hän niin haluaa... Mutta hätä sille on tullut ku on tajunnut että oon näköpiirista kadonnut. Toisella katoamiskerralla jo tajus tulla entisestä piilopaikastaki hakemaan.

Erilaisilla leluilla sen kans on leikitty päivittäin, ja ekstra kivat lelut on mulla jemmassa ja niillä leikitään sitten kun on oikea hetki, eli ku tyttö on pirteimmillään ja jaksaa keskittyä hetken leikkimiseen. On sillä muutama merkityksetön tylsä lelukin lattialla, mutta treenilelut pidetään sitte erikseen.

Välillä olen jättänyt siltä yhden ruuan välistä, että jaksaa keskittyä makupaloihin ja harjoituksiin. Massu täynnä on turha yrittää kiinnostusta kaivaa.

Me hommattiin nyt sitten 3kk eteenpäin Dogness hallilta hallikortti ja tarkotus ois tietenki ahkerasti siellä viettää aikaa. Tiistaina meillä olikin käytännöntunnit siellä ja Hilmaki jakso hetken aikaa touhuta, sitten tuliki väsy ja loppu aika seurattiin muiden treenejä.


Seuraamis harjotuksia imuttamalla

Mari näyttää miten pennun saa opetettua istumaan suorassa
sitte mää vaan palloilen täällä ku en jaksa ennäää
Loppukevennykseksi sijoitustyttö Chic's Joy Coguine Coralie eli "Ruuti" tytöstä kuvia omasta kotoa: